INGLOT till Sverige och Göteborg!

Äntligen har jag informationen om var och när!
Inglot finns för första gången i sverige, och inte nog med det! Det finns i GÖTEBORG! Inte illa va?
Man hittar salongen som säljer Inglot på Herkulesgatan 3C, Evasion academy är det som tagit in märket. Öppettider hittar ni på hemsidan. Jag vet inte hur utbudet ser ut, men jag tänkte gå dit imorgon för att ta reda på det! Ska bli riktigt kul och givetvis kommer jag med en rapport på bloggen!
1 Karin:

skriven

Skulle vara riktigt kul att kolla in, synd att man bor lite för högt upp i landet.

2 Glitter Sisters:

skriven

Kul, då behöver man med andra ord inte åka till London för att handla Inglot utan det räcker att bara åka några hållplatser med spårvagn :0) /N

3 Sandra:

skriven

Åh stämmer detta verkligen? Jag googlade mig fram till det här inlägget. Är själv polsk och makeuptokig, begriper inte hur jag INTE kunnat skaffa mig Inglotprodukter när jag varit nere i Polen och hälsat på släkten. Om det finns i Göteborg måste jag verkligen kika in där :D

Kommentera här: