Sommarenkät

Jag har inte blivit utmanad av någon sminkbloggare, men gör enkäten ändå eftersom jag tycker att det är kul!



Sminklook i sommar?
Lätt bas med mineralfoundation, en knallig eyeliner och starkt färgade läppar!

Nån bronzer?

Jag använder mest ett glow-stick som har utgått ur Cliniques sortiment. Jag har några stycken, både i krämform och i puderform. Favorit-glowet får jag dock från sticket.

Bästa knepet för sommarmejkupen?
Använd mineralfoundation och en bra primer så sitter sminket hela dagen!

Mer knep?
Ett par knalliga läppar lyfter vilken naturlig look som helst!

Bästa köpet inför sommaren?
En snygg vattenfast eyeliner så komme du långt!

Sämsta köpet?

Jag har nog inte gjort nåt dåligt köp än så länge, men ska det vara nåt är det nog min flytande foundation som gör att jag ser ut som ett lik.

 

 

Det blir ett bildlöst inlägg eftersom jag har min nya Mac :D

Kommentera här: