Swatchfest - Loréal Infallible

Swatchfesten fortsätter! Näst ut är Loréal Infallible eyeshadow. Normalt köper jag inte Loréal eftersom de testar på djur, men detta var ett undantag. Jag glömde ta kort på hur burkarna ser ut öppnade, men här finns en länk. De är en blandning mellan pressad skugga och lös skugga eftersom den lilla "pressen" inuti (se länken) gör att skuggan pressas samman. Ett toppenkoncept då jag inte gillar lösa skuggor eftersom de oftast är lite bökigare att hålla på med.
Ni får ursäkta att burkarna är lite skitiga och att de av nån lustig anledning är gröna (?). Någon speciell ni vill se en makeup med?
Överst: 016 Coconut Shake, 006 All Night Blue
Nederst: 012 Endless Chocolat, 018 Blue Curacao
Coconut Shake, All Night Blue, Endless Chocolat och Blue Curacao.
Kolla in pigmenteringen och djupet i All Night Blue och Endless Chocolat! De är ljuvligt krämiga medan Coconut Shake och Blue Curacao är något mer svårjobbade. Hållbarheten kan jag inte uttala mig om eftersom jag inte testat dem på ögonlocken ännu. 115:- på Lindex.

Kommentera här: