Vem är du?

Jag är jättenyfiken på vilka ni är som läser min blogg trots att uppdateringarna varit något glesa. Min kamera är i hudik just nu nämligen... Ska bli bättre!
Såå.... vilka är ni?? Svara på frågorna i kommentarsfältet!
1.) Bloggar du, och i så fall var?
2.) Hur länge har du läst min blogg?
3.) Hur hittade du hit?
4.) Om du fick önska – vad skulle du då vilja läsa mer om i den här bloggen?
5.) Vad tycker du är det bästa med den här bloggen?
6.) Din favoritblogg / ELLER: tipsa mig om en bra blogg?
7.) Din favoritbok?
8.) Din bästa tv/data-serie?
9.) Vad lyssnar du på för musik?
10.) Vad ska du äta till middag ikväll (eller vad har du ätit)?
1 Lea:

skriven

1) jajemensan! jag bloggar, Kolla länken till bloggen om du är intresserad :)

2. Har läst den i 2 månader tror jag ungefär.

3. Sökte efter bra smink bloggar på google.se och din blogg dök upp :)

4. Mer smink, mer inlägg, det vore kul med mer videos också :) Sedan behöver de inte bara handla om smink, men mer smink som inte gör ont i plånboken :)

5. Att du är ärlig vad du tycker om produkter och att man kan få bra tips. dock har din uppdatering varit låg, men hoppas på mer :)

6. Min favorit blogg skulle jag säga är: http://www.nikkietutorials.com/

7. Svårt, har inte haft tid och läsa böcker på senaste tiden.

8. Just nu är det New girl serien :)

9. gillar det mesta, men rock, dubstep är alltid bäst.

10. Hm..ingen aning ännu :) blir nog köttgryta, potatis, grönsaker.



Hoppas du fann något intresse i det jag skrev och att allt är bra med dig!



Kram

2 Michan- Beauty by M:

skriven

1.) Bloggar du, och i så fall var?

2.) Hur länge har du läst min blogg?

3.) Hur hittade du hit?

4.) Om du fick önska – vad skulle du då vilja läsa mer om i den här bloggen?

5.) Vad tycker du är det bästa med den här bloggen?

6.) Din favoritblogg / ELLER: tipsa mig om en bra blogg?

7.) Din favoritbok?

8.) Din bästa tv/data-serie?

9.) Vad lyssnar du på för musik?

10.) Vad ska du äta till middag ikväll (eller vad har du ätit)?



1. Jag bloggar på beautybym som är en skönhetsblogg.

2. I några månader :)

3. Det minns jag inte, men antagligen genom andra bloggar. Det är så jag brukar hitta nya bloggar att läsa :)

4. Mer naglar och mer videos :) Sånt är alltid kul!

5. Att du vågar bjuda på dig själv,är ärlig och att du är väldigt duktig på make up :)

6. Jag följer över 200 bloggar,men kommer inte på någon på rak arm :(

7. Björn! av Bengt Nilsson. Den har hängt med länge.

8. Game of Thrones just nu. SJUKT bra :D

9. Allt möjligt. Men just nu mycket indie. Kent, Winnerbäck,Krunegård. Men jag älskar även In Flames och The Sounds :)

10. Vegetariska hamburgare och bröd :)

3 Michan- Beauty by M:

skriven

Oj,glömde ta bort frågorna innan jag skickade :(

4 sandra:

skriven

Tack så mycket:) Läppstiftet är nått billigt jag köpte för länge sen. Kitty Lipstick. Blandat med en mörkare läpppenna från Isadora Perfect Lipliner 42 Plum. Svara på dina frågor också, snor dom även till min blogg:D



1.) Bloggar du, och i så fall var?

Jepp på http://psychosandra.blogg.se/

2.) Hur länge har du läst min blogg?

Kanske ett halvår.

3.) Hur hittade du hit?

Genom dig, du kommentarade på min blogg:)

4.) Om du fick önska – vad skulle du då vilja läsa mer om i den här bloggen?

Mera makuper:)

5.) Vad tycker du är det bästa med den här bloggen?

Att du bjuder på dig själv, så härligt med folk som inte är så upptighta;)

6.) Din favoritblogg / ELLER: tipsa mig om en bra blogg?

En härlig modeblogg: http://intriguemenow.blogspot.se

7.) Din favoritbok?

Läser aldrig, så har ingen:/

8.) Din bästa tv/data-serie?

Det får nog bli CSI Las Vegas. Bara för att den fort håller efter alla år.

9.) Vad lyssnar du på för musik?

Väldigt blandat men mest Indie

10.) Vad ska du äta till middag ikväll (eller vad har du ätit)?

Spagetti och köttfärssås!

5 BEAUTY TOOLS:

skriven

Sv: Det är lite tråkigt. Sen kan man ju alltid lägga ett täckande nagellack under. Jag la ett rosa nagellack först och sen 2 lager av det orangea och det funkade bra :)

6 Ida:

skriven

1.) Bloggar du, och i så fall var?

Jag bloggar på iduz.se/iduzi.blogg.se



2.) Hur länge har du läst min blogg?

Läste för första gången idag.



3.) Hur hittade du hit?

Via blogg.se's framsida.



4.) Om du fick önska – vad skulle du då vilja läsa mer om i den här bloggen?

Fler recensioner



5.) Vad tycker du är det bästa med den här bloggen?

Allt skulle jag nog säga :)



6.) Din favoritblogg / ELLER: tipsa mig om en bra blogg?

anty.blogg.se - helt klart en tjej att besöka.



7.) Din favoritbok?

Varför gråter inte Emma.



8.) Din bästa tv/data-serie?

Sons of Anarchy



9.) Vad lyssnar du på för musik?

Blandat :)



10.) Vad ska du äta till middag ikväll (eller vad har du ätit)?

Tacorullar :)

7 Ida:

skriven

Ja, under "kommentars" rubiken ellr vad man ska kalla den :)

8 Gaymasen:

skriven

Aw, tack. :)) Kram!

9 IdaAztor@soclog:

skriven

tack så mkt :)

10 Gaymasen:

skriven

Får prova den! Gillar ramlösa också. Fast det är mer salt. Loka är mer sött. ^^

11 Hanna:

skriven

Sv: Royale finns inte i permanenta sortimentet utan kom ut med MAC fall colour i höstas :)

12 Hanna:

skriven

SV: Oj, såg att Crystal visst fanns i permanenta sortimentet! Ahh fan, det var ju lite tråkigt :(

13 Tilda:

skriven

Jag såg att DU kommenterat på en annan blogg om rondeller (bomulls rondeller till exempelvis borttagning av smink och sådant) , jag rekomenderar Apolivas bomullsrondeller (finns att köpa på till exempel apoteket) för ca 20 kronor , det är 100 stycken i varje "förpackning" , och dem luddar inte, dem är jätte jätte bra! Jag tipsar dem :)

14 Fanny:

skriven

1. Jag driver skönhetsbloggen Eye of the Day.

Adress: www.eyeoftheday.bloggplatsen.se



2. Jag hittade den precis! :)



3. Jag läste din kommentar på Hanna Ögrens blogg.



4. Mitt favoritämne ever (på alla bloggar)

är MAC-smink! :) Så jag läser gärna om det.



5. Jag har inte läst så mycket än,

så det kan jag inte uttala mig om.

Din blogg verkar bra, så jag ska nog följa den.



6. Svårt att bara välja en!

Jag gillar Kicki Normans blogg på

Daisy Beauty, Purity, Killer Colours,

Hanna Ögrens blogg mm.



7. Jag gillar "Låt den rätte komma in".

Fast jag vet inte om det är min favorit.



8. "Criminal Minds" och "Vampire Diaries".



9. Oj, jag lyssnar på mycket, men här är några favoriter: Dir en Grey, The Doors, Pink Floyd,

tidiga David Bowie, Johnny Cash, The Cure mm.



10. Hamburgare (quorn, eftersom jag är vegitarian).

15 Hanna:

skriven

Sv: Jaa visst var det lite godsaker ;D



Det är härligt med lila läppstift till våren :D

16 Hanna:

skriven

Sv: Riktigt fina stift, jag vill ha Saint Germain men jag tror jag måste börja använda upp de jag har, läppstift håller sig ju inte lika fräscha som ögonskuggor.

17 Mathilda:

skriven

Mej känner du ju så ^^ Orkar inte rulla upp å se frågorna xD Men jag hitta hit genom din andra blogg. Själv har ja bara Dayview o twitter(follow back? Heter coveredincake ofc)

18 Gaymasen:

skriven

Hehe okidoki if you say so. Men jag tänker bara på typ fiskbutikerna hemma i Dalarna urkas vad det stinker. Men gott smakar det. Det är väl det viktiga. ^^

19 Anna:

skriven

Sv: Åh tack för tipset! Känns bra att få höra lite om borstarna från nån som har använt dom :) Jag har bara hört bra om Sigma, men ett till bra omdöme är aldrig fel! Ska kika vidare på borstarna :)

20 Anna:

skriven

Sv: Haha MAC verkar alltid vara bäst! Tyvärr så har jag inte testat en enda produkt därifrån vilket är skamligt!

Veganborstarna kikade jag med lite på, för det är ju helt klart bäst, men jag tyckte inte att det var riktigt vad jag var ute efter. Ska kika lite till! Tack såå himla mycket för alla bra tips! Det är guld värt!

21 Anna:

skriven

Sv: I will!

22 Gaymasen:

skriven

Du är sick! Haha. Jag började läsa Ma E men insåg sen att jag inte behövde kursen. Det var skönt. Karln min läser E-kursen nu. zzz ^^

23 Anna:

skriven

Sv: Göre! :D

Bubble är en underbar färg! Hoppas bara inte ditt går av på en gång om du köper det haha!

24 Gaymasen:

skriven

Jag ska läsa vidare till läkare. Och ja. För att komma in måste man ha MVG i allt, och jag har tragglat med Ma B länge nu men nuuu tror jag äntligen att jag lyckats få till MVG:t. Får se imorgon. :))

Kommentera här: