Deep purple

Idag satte jag mig för att gå igenom alla mina pennor - läppennor, eyeliners och tjocka pennor - för att vässa de som behövdes vässas. Det är nämligen så att när jag sätter mig för att sminka mig och upptäcker att t.ex den svarta eyelinern som jag använder mest inte är vässad så tar jag inte fram pennvässaren, jag hittar på nåt annat istället. Så nu var det dags.
Som alltid när jag gör såna saker så hittar jag massor av roliga pennor jag glömt att jag hade. Deep purple är en sådan penna. Den är ljuvlig i färgen och konsistensen, och med ett läppbalsam över är det hur snyggt som helst!
Och ja, jag är medveten om att det ser ut som att min foundation är för gul, men det är den inte på riktigt. Jag var tvungen att justera färgerna i ps för att kameran inte plockade upp färgen på läpparna alls.
1 Therese Skönhetsblogg:

skriven

Haha jag är likadan med pennorna! Sist skalade jag bort det översta träet med tumnageln när jag inte hann fixa fram vässaren (dock endast på mina privata kajalpennor såklart). Ibland är man bra lat! ;P

2 Nellie:

skriven

as fint smink!

3 EMMAS!- alltid tävlingar:

skriven

snyggt :)

4 Mia:

skriven

jättefint =)

5 Camilla:

skriven

Fin du är! :)

Kommentera här: