Twitter

Följ mig på twitter där jag skriver om allt och ingenting! @TaminaLi

1 BEAUTY TOOLS:

skriven

Sv: Ja det är jobbigt att försöka hitta en som passar perfekt. I alla fall om man ska köpa från dom billigare märkena. Annars brukar dom ljusaste nyanserna på foundation alltid vara i en rosaton.

2 Gaymasen:

skriven

HAHAHA. Som jag har skrattat åt din barndomskommentar. Om gardinstång och skitiga stövlar i sängen. Underbart. ^^

3 B R O W N S U G A R:

skriven

GRATTIS! :)

Du vann ett par Beautystick i min blogg!

Maila din adress så skickar jag dom på posten :)

4 Gaymasen:

skriven

Är det så? Då ska jag börja tända alla ljus oftare. Haha. ^^

5 Hanna:

skriven

Sv: Hihi tack så mycket :D

6 Gaymasen:

skriven

Nämen usch, sådant blir jag sur över! Hatar när folk ska säga "Du har ont för att du är tjock och aldrig rör på dig". Det är ju bara skitsnack. You're awesome, glöm inte det. :))

7 Michan- Beauty by M:

skriven

-Håller med dig om att man blir mer inspirerad när man ser skuggorna :)

Fast jag använder mest paletter faktiskt, har typ "basskuggor" i singeldosor. Fast det har ju blivit lite fler från MUS,jag är en sucker för svarta förpackningar ;)



Ögonbrynsskuggan jag menade är i 88paletten,så ingenting man precis tar med sig till krogen. Men ska kika om jag kanske hittar någon liknande som singelskugga :)

8 Wysteriia:

skriven

Svar: Åh är ju Across the universe som jag suktar mest efter själv ;) hihi!

9 Gaymasen:

skriven

Så hade vi förut, när TV-dosan inte funkade. Skitdrygt. Orka lyfta på röva för att byta kanal eller höja och sänka. ^^

10 Anonym:

skriven

Kan du inte visa alla dina läppstift?

11 Hanna:

skriven

Sv: Jaa de är riktigt härliga :D

12 Hanna:

skriven

Har du förresten kommit på några MAC-skuggor du ville beställa med mig? :D

13 Hanna:

skriven

SV: Tack så mycket!



Åhh vad tråkigt :/ Men bara att säga till om det blir några ändringar, jag åker den 12:e April!

14 sandra:

skriven

Tack, jag tycker som du, den passade lite bättre till vad jag gör:D Kramar

15 Sandra:

skriven

Håller med dig till fullo!!

16 Gaymasen:

skriven

Jo så gör jag också. Men jag älskar laxen och det. Så tar en lax. En avokado. En lax. Etc. ^^

17 Wysteriia:

skriven

Svar: Det är nog all olja som gör att naglarna inte torkas ut :) Jag gillar det då mina naglar är ganska torra :) Är bara att skölja bort ju :)

18 Karin:

skriven

Sv. Ja precis, tyngden gör dem mycket lyxigare. Har aldrig haft problem att mina stift gått av, men är ju aldrig någon nackdel om de är tåligare.

Kommentera här: