Dagens

Här kommer dagens make. Läppstiftet är Nouba 414. Dödligt snyggt!
Och angående mina ögonbryn så håller jag på att spara ut dem!
Nu ska jag iväg till dietisten för första gången, från och med idag är den hårdkörning! Nu ska jag gå ner i vikt!
1 DragoonFly@soclog:

skriven

Man känner sig lite förnedrad när alla tittar och påpekar det. Skönt att du fått det diagnostiserat så man inte går och undrar vad det är för "fel" på en! Jag har vetat i ca 3 år att jag har det så de gjorde en massa tester för det och så men jag fick alltid höra att jag skulle gå ner i vikt för då skulle det förhoppningsvis försvinna.. Gjorde en gastric bypass operation för ca 7 månader sedan och det är fortfarande kvar så jag ska ansöka om laserbehandling via landstinget och hoppas på att de hjälper mig men det är tyvärr långt ifrån alla som gör det :/

2 Gaymasen:

skriven

Lycka till med viktkampen, you can do it. :-)

3 Gaymasen:

skriven

Ps. Toan är skitbra och effektiv. Jag vill ha en här hemma. Min karl tycker jag är tokig. ;-)

4 anna:

skriven

Hej :)



Vilken fin blogg du har :) Jag funderar på att köpa denna, vad tycker du om den?

http://www.goattention.se/nyheter/klnning-simone



Hoppas du får en kanon fin dag, Haade :)

5 DragoonFly@soclog:

skriven

Åh tack! :D Mitt har konstigt nog växt väldigt snabbt sedan sist jag klippte mig men dock har det blivit så himlars tunt :/ Hade supertjockt innan och nu är det typ platt fall, mindre kul! Har du testat ricinolja eller något liknande? :)

6 Sara:

skriven

lyckatill hos dietisten..

7 Therese Skönhetsblogg:

skriven

Fin blogg du har och snygg makeup! :)

Kommentera här: