Sagan om hårfärgningen

Jag tröttnade på mina slingor så jag köpte ljusbrun färg igår, jag trodde att det skulle räcka med en förpackning. (Moods ljusbrun) När jag idag färgade håret så räckte det bara till halva... så det var bara att vänta ut verkningstiden och tvätta ur det. Då knatade jag iväg till lilla butiken på hörnet och köpte två förpackningar av samma färg för säkerhetsskull! Glad i hågen tog jag fram färgen och upptäckte att den var grön!

Tur att jag känner dem som jobbar där (tog inget kvitto) så jag får tillbaka pengarna imorrn. Och väldans tur att jag köpte två förpackningar! Den andra såg normal ut!
1 Fanny:

skriven

Oh shit vad läskigt det ser ut!! :O


Svar: Ja, det var ingen färg jag ville ha i håret iaf! :P
Lenore Bohman

2 Gaymasen:

skriven

Haha nej den färgen vill man kanske inte ha i håret. Slimegrön. ;-D

Och roligt, haha! Han måste tänkt "fan ser jag ut som en Lisa eller?!" Haha ^^

3 Andrea:

skriven

Ååå, tur att du tittade på färgen o inte bara kletade i den i håret!! Skulle vara jätte kul om du kunde gå in på våran blogg å kanske kommentera!!
Skulle betyda såå mycket!!

Svar: Haha ja, verkligen! Och tur att jag hade fler så jag visste att den inte skulle se grön ut! :D Jag ska in och kika :)
Lenore Bohman

Kommentera här: