Swatchfest - Random läppstift

Här är det sista läppstiftsswatchinlägget på ett tag! Här har jag samlat random läppstift som jag inte har så många av varje märke. Tilläggas bör att jag inte tog med några som har en läppstiftsdoft jag inte alls gillar, de luktar... läppstift. Utöver de jag visat er har jag kanske åtta-nio stycken till. Men de sträcker jag mig aldrig efter.


1. Wet n Wild - Fuchsia With Blue Pearl
2. Wet n Wild - Retro Pink
3. Wet n Wild - Cherry Frost
4. Wet n Wild - Smokin' Hot Pink (Betydligt mer rosa i verkligheten!)
5. Lumene - Intense Plum
6. Lumene - Raspberry Pink (början till mitt läppstiftsmissbruk! Luktar sjukt gott!)
7. Smashbox - Legen -wait for it- dary! (Alltså det heter tyvärr bara Legendary...)
8. Smashbox - Sublime



1. Viva la diva - Shark
2. Maybelinne - Pink Punch
3. Maybelinne - Atomic Pink
4. Maybelinne - Feel Pink
5. Loréal - Intense Fuchsia
6. Nivéa - Mauve Parure
7. Lumene - Plum Nude
8. Lumene - Joy of Brightness


Om ni vill ha jämförelser eller läppbilder på något/några stift i hela swatchfest-serien så får ni säga till! Jag kan omöjligt swatcha 80 stift på läpparna på en gång, då skulle jag inte ha några läppar kvar!
1 Fanny:

skriven

Många fina stift!

Shark är så jäkla cool! :)

2 Caroline | Makeupedia.se:

skriven

Säger som Fanny! Vill gärna se Shark på dig :D Måste nog se det på någon innan jag vågar själv!

Kommentera här: