Snabbt med färg

Skulle egentligen iväg idag, så jag snabbsminkade mig matchande mina naglar i det förra inlägget. Nu blev det tyvärr inget ivägåkande, men sminkad blev jag i alla fall. Eftersom det var en snabbsminkning i sängen med dåligt ljus blev det som det blev, men här har ni den ändå!
 
Mitt hår är bara fluff, för babyhåret kring ansiktet är jättelockigt. Det är i och för sig resten av håret också, men det når hårtofsen *dagensilandsproblem*.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Produktlista:
 
BAS:
Mac Studio fix foundation powder - NW15
Nars - Deep Throat 
Nars - Mistinguette
 
ÖGON:
Lorac Behind the scenes eye primer
Sugarpill - Mochi
Sugarpill - Acidberry
Sugarpill - 2am
Idun inliner - Sand
Dior - Maximizer Lash Primer
Tarte - Camera Light Flashes
Clinique Superfine liner for brows - 02 Soft Brown

Kommentera här: