Håriga ben! Varning!

Har jag sagt att jag är hårig? Det är bara benen ni får se, jag hade inte rakat dem på hemskt länge och håret var LOCKIGT! Kanske beror på att håren böjts, men ändå. Inte okey! Det är ju värre än en karl!
1 stina:

skriven

släng rakhyveln och epilera istället!

2 Johanna:

skriven

Äsch, det där var väl inte så farligt ;) Jag rakar inte benen och inte någon annanstans heller för jag tycker håret finns där av en anledning. När det suttit där ett tag så blir håren både mjukare och glesare. Så om du bara sparar ett tag till så kommer du inte se ut som en karl längre ;)

3 Sandra:

skriven

Sådär såg mina ut för 2 veckor sen. Då hade jag inte rakat dem sen juli och det blev inte bättre. Trodde att håren på något magiskt vis skulle bli mjukare och ljusare. Men icke. De var rätt vidriga så jag rakade bort skiten. Faktum är att på mig ser lite stubb bättre ut än att spara ut det tills det inte växer mer.

4 Mathilda:

skriven

Hår på benen funkar ju ypperligt som långkalsonger nu på vintern varför ta bort det ^^

5 Gaymasen:

skriven

Haha. Mer hår på benen än vad jag för tillfället har iaf. ;-) Och epilera skriver någon auuuuu! gråter av smärta.



Och jajaja. Yoghurt, vit choklad. Same same. Typ. ;-)

6 Wysteriia:

skriven

Svar: Alltså jag är ju rädd för antidepp eftersom jag hört att man mår typ VÄRRE i början. Jag är livrädd att jag ska göra mig själv illa för jag vet ju hur dåligt jag kan må under dessa dagar ibland. Är lite rädd att det ska komma en dag då jag bara får ett ryck typ! :I



Det är så olika hur deprimerad jag blir. En del månader går det ganska bra medan andra jag blir som jag blev nu...helt förstörd och undrar varför jag ens lever. Är ju så jag blir lite rädd för mig själv och mina egna tankar ibland.



Blir du inte "avtrubbad" av dina piller? Har du några biverkningar än eller är det bara i början?

7 Gaymasen:

skriven

Eldstjärtar är jättefina. Vi hade en förut, men den dog. Vi kör på flera svärdbärare istället. :)

8 Anna:

skriven

Sv: När du säger Buffy, menar du Buffy the Vampire Slayer då? Haha! Isf har jag sett en heeeel del! Nåt annat har jag inte hört talas om :o

9 Gaymasen:

skriven

Hahaha. Men du är ju störd. Tänk om du hade drabbats av akutdemens och bara oh no vad var 62 nu igen? GODIS, tänker du då. ;-)



Ps. Smart! Mindre att skriva. ^^

10 Iwy:

skriven

Mina hår blir inte lockiga, de står rakt ut även när de är långa haha så det tränger sig tex ut genom strumpbyxor xD

11 sara:

skriven

äh, epilera! Jag har gjort det två, tre gånger nu och hårväxten är mycket glesare, det som växer ut känns inte alls lika stubbigt. Tycker inte alls det gör särskilt ont, klarar inte av att göra den under armar eller bikinilinje, men benen är ju inga problem!

12 Anna:

skriven

sv: men jag har ju redan sett den! :o

13 Fanny:

skriven

Jag är också hårig!

Jag har ljusbruna och tunna hårstrån på benen

så dem är inte jättesynliga.

Men däremot är dem långa!

1-2 cm!! XD

Jag har inte rakat benen sen i Oktober,

det är nog dags att göra det nu...

Jag har gärna håriga ben på vintern,

lite päls behövs i kylan, haha...

Fast den största anledningen till

mina håriga ben är nog att

det är så otroligt tråkigt att raka dem!

Kommentera här: