1 sandra:

skriven

sv: Hihi ja du är söt du med!:) Snygg färg på läpparna, vad är det för någe? Kramar

2 Michan- Beauty by M:

skriven

-Mitt hår blir jättelent och mjukt fast jag har i det först,men det kanske är individuellt.

Jag använder Garnier respons med citron och olivolja. Den är kanon! Dock tror jag att dom börjar fasa ut den, hittar den bara på tex ÖB och såna ställen.

Annars har nivea en för färgat hår som jag gillar väldigt mycket :) Diamond någonting tror jag den heter.

3 DragoonFly@soclog:

skriven

Tack så mycket! :D

4 martina:

skriven

godmorgon! sovit gott? :)

5 Andréa:

skriven

Sv: Hahaha, ja verkligen onödigt! En dyr vana :P

6 Anna:

skriven

Sv: Åh men tack! Vad glad jag blir! :D

7 Hanna:

skriven

Sv: Tack så mycket! Kommer nog ta ett litet tag att vänja sig, men jag gillar det :D

8 Lea:

skriven

Hejsan! hittade din blogg idag, verkar toppen:) vad använder du för ansiktsprimer och foundation? Kram

9 Hanna:

skriven

Sv: Tack tack :D

10 GlitterLover:

skriven

Vad otroligt fin tröjan är på dig, färgen alltså!

11 Fanny:

skriven

Du har otroligt vackra ögon!

Kommentera här: