Pappa

Min kära far kommenterade min blogg häromdagen, vilket tyder på att han faktiskt kollar in den då och då! HEJ HEJ PAPPA! Fråga mig inte varför han läser, har knappast något intressant för honom. Därför kommer en bild på honom så han känner sig lite mer hemma!
 
 
Jag tar en med både mamma och pappa på också, så ingen känner sig utanför!
 
 
Edit: Insåg just att jag döpt första bilden till "Valross" och den andra bilden till "Mamma"...
1 Pappa:

skriven

moahahahaha I will always be at your back watching every move!!!!

2 Gaymasen:

skriven

Haha go daddy!

OCH JAAA men faktiskt! Jag var sjukt svettig och röd. Min karl blir inte lika svettig och varm som jag när jag anstränger mig. Men det var sjuuukt drygt att ta sig upp för det där berget för att se vattenfallet ^^

Kommentera här: