1 Sandra:

skriven

Jo, det hade väl varit ett alternativ i och med att den är billig, men det känns onödigt att köpa en produkt där jag bara använder hälften av den, om du förstår vad jag menar?



Skoj att du vill vara med :D

2 Sandra:

skriven

Jag ska själv till Göteborg i några dagar i slutet av månaden, kanske spanar in den där skönhetsskolan då. Känns lite osäkert att klampa in där, som att de egentligen inte har saker till salu utan att man går en kurs, tar en behandling etc. Har t.o.m. mailat den för några dagar sen och frågat om det här, men har inte fått svar. Hoppas på att få det innan jag åker. :)

3 spiderchick:

skriven

sv. Jo dockan heter också pappa Mikael. Det är ett poppis namn här hemma ;-)

4 Anna:

skriven

sv: på ebay! :)

5 Sandra:

skriven

Haha, det känns som att det mesta jag skrev upp där är sånt folk gillar! :p Det kan verka mycket, men jag äter så mycket annat istället och är långt ifrån kräsen som många av mina vänner är xD

6 DragoonFly@soclog:

skriven

Tack!:D ooo nu fick jag en ide om hur jag kan göra det nästa gång ^^

Kommentera här: