Clinique powder foundation


Jag bestämde mig äntligen för en mineralfoundation från Clinique med spf 15. Perfekt i sommar när man inte vill ha ett tjockt lager foundation men ändå ett flawless resultat.



Burken är på 18 gram och helt fantastisk. Ovansidan är en spegel med loggan tryckt på.




Insidan av locket är också en spegel. Borsten som följde med funkar okey men är för vass för att jag kommer använda den mer än vid touch ups.




Jag tror att produkten i burken är i fast form och när man vrider så "skalas" pudret av så att det går lätt att påföra. Detta resulterar i att man slipper få puder överallt när man öppnar burken.


Mer om produkten i sig när jag använt den några veckor.
1 Wysteriia:

skriven

Åh ska bli spännande o se vad du tycker om den där :D Såg lite rolig ut tyckte jag :)

2 Kashaya:

skriven

Smart burk. Ska bli intressant att höra vad du tycker om den när du provat den lite.=)

Kommentera här: