Tävling!

Under kvällen dyker det upp en tävling här på bloggen! Jag har tre tävlingar på gång, ska bara bestämma mig för vad de skall gå ut på! Håll utkik!
1 Wysteriia:

skriven

Svar: Jag vill också se swatches :) Tids nog borde väl någon ha en i sina ägor :D

2 Majsan:

skriven

Ooh spännande :D

3 erika:

skriven

Hej tjejen! :)



Mina tips är att se till att du dricker mycket, äter nyttigt(kosten spelar faktiskt mer roll än vad man tror) men framför allt se till att få i dig B-vitamin, köp sånna tabletter, det stärker även naglarna :) och avstå från plattänger så mkt du kan :)



Hm, jag har aldrig testat det, jag använder mig av elevenpaletten med 120 olika färger i! men om du googlar så får du säkert upp någon blogg där dem beskriver :) lycka till! kram på dig!

4 Mia:

skriven

Hej och tack :)

Nej jag har inte testat det men Hanna, www.hannaogren.blogg.se har nog en tutorial på det :)

Kommentera här: