Fotd

Jag orkade inte lägga någon bas, det får ni ha överseende med. Skuggorna jag använt är Double feature #3 från MAC och en vit matt från Wet n wild! Läppstiftet är up the amp och ett Dazzleglass jag inte minns namnet på.

 

Mobilkameran lämnar ju lite att önska, men ni får iaf en uppfattning om hur det såg ut. Jag ÄLSKAR min duopalett. ÄLSKAR DEN!

 

1 Lina:

skriven

Wow vad otroligt snyggt!

2 B R O W N S U G A R:

skriven

Snyggt!!

Har mailat dig nu :D

3 dafinab:

skriven

Hej..sweet blogg.

skall sno lite ider hahah ne d[...

grymt jobbat i alla falla ses snart i gen p[ mk.

4 cillla:

skriven

Testade den gröna idag, blev skit snyggt! Fick många snälla kommentarer om den också. Så gillar dom jätte mycket ;)

5 Caroline, Makeupedia:

skriven

supersnygg färgkombo!

Kommentera här: