Candy land

Idag var jag på aktivitetshuset och spenderade eftermiddagen åt att sminka mig i brist på annat!
 
 
Mina ögonbryn har dock tofsat till sig eftersom jag glömde brynfix! (och nej, jag har inget i mungipan, jag ser ut så :P)
 
 
Produktlista:
 
Ansikte:
Benefit - That Gal
Exuviance Skin Caring Foundation - Ivory
MUS Cover all Blue concealer
MUS micronized compact powder - Beige
 
MAC Powder blush - Harmony
MAC Mineralized blush - Pet me
Isadora Glow Stick - 09 Gold Vanilla
 
Ögon/ögonbryn:
Urban Decay primer potion
Urban Decay Deluxe shadow box - Peace, Fishnet och Scratch
MAC - Embark
MAC - Shroom
Make Up For Ever Aqua Black
Clinique Super fine liner for brows - 03 Deep Brown
Urban Decay 24/7 Glide on eye pencil - Zero
MUS eyepencil - Crazy Lazy
Isadora Build up mascara
1 Maria Oja - Makeup Artist:

skriven

Den här sminkningen var riktigt fräsig! Härliga färger som du kombinerat och som jag sällan sminkar med! :)

2 Mathilda:

skriven

Snygg eyeliner du fick till ^^

3 Michan- Beauty by M:

skriven

Riktigt snyggt! :)

Kommentera här: