I Love...

Jag använder många gånger dagligen läppbalsam och sedan jag skrev om (och köpte, givetvis) I love strawberries and milkshake lipbalm har det redan blivit en grop i burken. Den är något ohygienisk pga att det är en burk, men i vissa fall kan man inte bry sig. Jag älskar det, det blir mjukt så fort man stoppar ner fingret i burken och man kan smörja det på läpparna utan att det blir klumpar eller ojämnt. Jag är 100% säker på att jag kommer köpa en ny burk när den här är slut. Läpparna blir mjuka och återfuktade och det håller sig i flera timmar. Doften sitter kvar och smaken är inte jättesyntetisk.

1 Carina (TotalBeauty):

skriven

Testar just nu deras bad- och duschkräm :) Doftar gott! Är denna bra för torra läppar? Kanske skulle ta och testa den efter att jag har testat en annan.



Svar:

Tack för tipset :)



Använder du den med oliv- eller palmolja?



Hade ingen aning om att den var okej att använda med alla sorters sminkpenslar. Har hört att den ska vara bra för fettborttagningsmedel för kläder, såg några förut på nätet som kostade mellan 45-55 kr styck.



Önskar att jag hade en liten bit som jag kunde jämföra denna med, men har tyvärr aldrig sett tvålen i fysiska butiker.

2 Frida Pygmeisk - makeup:

skriven

Det där ska jag kolla in!

3 Mathilda:

skriven

mmm..såndär här jag också:D Love it :D

Kommentera här: