Gammalt videoklipp

En gång var jag nitton år.
Jag ägde två ögonskuggor från viva la diva, en palett från Isadora, en palett från HM, en maskara, en kajalpenna och en flytande eyeliner och ett läppstift. Jag minns att jag var jätteglad över mina nya sminkpenslar (från HM) och slapp använda skumgummiapplikatorerna. Mer ägde jag inte i sminkväg och jag älskade sotade ögon (det gör jag i och för sig fortfarande).
Jag färgade håret varje vecka och klippte mig lika ofta. Den svarta kajalen var min bästa vän och jag använde ofta diadem. Och så vägde jag ganska många kilo mindre.

Då gjorde jag min enda sminkvideo och här kommer den! Jag satt i mitt flickrum och lyssnade mest på Winnerbäck.
1 Lisa:

skriven

åhh vad jag blev nostalgisk, det är verkligen så här jag "minns" dig, omedveten :P

2 Kusselin:

skriven

Det är så jag ser dig fortfarande! :) en nittonårig genomgo tjej ^^ <3

3 DragoonFly@soclog:

skriven

Tack så mycket! :D

4 Andréa:

skriven

Sv: Det ska jag göra :) Men är inte i närheten av Hudik tyvärr.. bara Bollnäs-området.

5 Wysteriia:

skriven

Kul att få se ju :D hihi

6 Wysteriia:

skriven

Svar: Så smart av dig :D

Kommentera här: