Red & white

Jenny som vann skuggan från MUS skickade den här bilden för att jag skulle återskapa den:
Det var svårare än jag trott, men jag försökte i alla fall! Jag hade inga vita lösfrallor, så det blev mina vanliga fransar vitmålade istället.
Produktlista:

Kanebo sensai eyelid base

MUS blush – East

MUS m/s White

NYX jumbo eyepencil – Milk (fransar)

MUS eyepencil - Snowflake



Visst skelar jag snyggt?
Om det var en mardröm att ta bort det? Oh ja!
1 jenny:

skriven

haha, förlåt för bilden :P men det blev ju bra tillslut ändå :) har du lyckats få bort allt smink ännu ;)

2 Mia:

skriven

tack =) Ser fram emot det =)

3 Linn:

skriven

Hej du!

Det här är make up store-tjejen! Du! minns du att jag gav dig ett litet tips mot psoriasis? Det var fel produkt jag tipsa om, eller ja den kan också funka men det tar längre tid. Det är den produkten som heter Nitro Fx och ännu bättre och hellre Nitro Xtreme som är starkare o fungerar bättre. Vad du gör då är att du dels tar den invärtes men också utvärtes där du har problemen. Jag har pratat med flera stycken som sagt att det försvunnit. Dock får man ju ge det lite tid och va ihärdig för det försvinner ju inte över en dag. Gå in på www.kyani.net och sponsor id är 336052. Haha om jag skulle välja mellan att köpa smink och de här produkterna en månad skulle jag lätt välja bort sminket. Då förstår du hur bra de är!

Ha det gott och lycka till! :)

4 Frida Pygmeisk - makeup:

skriven

sv: Verkligen! =)

5 Omygloss:

skriven

Underbart!

Kommentera här: