Swatchfest - Nouba eyeliner

En mycket liten swatchfest! Jag måste bara visa den fantastiska eyelinern från Nouba! Glider på som smör och sitter som berget!
Nummer 73 är en ljuvlig turkos färg med mycket skimmer! Riktigt snygg till en neutral sotning under ögat. Mums!
1 Zandra - sminkblogg:

skriven

Sv; Vad typiskt :D Jag har publicerat två inlägg idag men inget av dom syns :/

2 Hanna:

skriven

Sv: Jag har haft jättesvårt för att hitta bruna pennor som faktiskt ÄR bruna å inte rödbruna. MuS Eyepencil Dark Chocolate är värst, man ser helt sjuk ut då man lägger den i vattenlinjen på ögonen :S.

3 OhShiny!:

skriven

Sv:tack för dina kommentarer :) Vad gullig du är!

Har verkligen kämpat med mina bryn som var golfklubbor innan;)

Så tack!

Jag ska försöka skriva mer vad ja använder :D

Kul att du hittat och gillar min blogg :D!

4 cecilia dijkstra:

skriven

Kan inte du göra ett inlägg med din glossybox?:)

5 Julia:

skriven

Vill du tjäna pengar på din blogg hur lätt som helst på bara ett klick? Kolla då in min blogg och klicka dig in på annonsen jag har nere i menyn eller i ett inlägg! Ha en bra dag! :)

6 Jullan Svensson - foto, vardag & inspiration:

skriven

snygg färg :)

allt bra ?

kram ♥

7 Gaymasen:

skriven

Bäst av allt? Jag har fått min karl att börja älska sushi så han SJÄLV frågar efter det. Mmm, heaven! Haha.

8 Gaymasen:

skriven

Ja det är så jag brukar sova, framstupat sidoläge. Funkar bäst för ryggen. Men hårdare säng säger många. Får kanske prova det då. :-D

9 DragoonFly@soclog:

skriven

Håller helt och hållet med! ^^

10 Sannie:

skriven

Bloppis + tävling (vinna ett porträtt som jag ritar ^__^)



http://sannie.blogg.se/2012/january/-portratt-tavling.html

http://sannie.blogg.se/2012/january/-bloppis-bloppis.html



VAR MED VETTJA!! :D trololol ^_^

11 OhShiny!:

skriven

Sv: ja den är amazing! :D super rosa

12 Omygloss:

skriven

sv: Hur är big bold när det gäller att hålla böjen? Om en mascara är för blöt så blir mina fransar spikraka :/

13 Sandra:

skriven

Sv: Tack för dina komentarer! Kul att du även gillar det "vanliga";)

14 Michan- Beauty by M:

skriven

Galet snygg färg! :)

15 Linda:

skriven

Nice! :)

16 Anonym:

skriven

Usch, jävla Fjortis

Kommentera här: