I mitt badrumsskåp


Ibland kan det vara intressant att se vad folk har i sina badrumsskåp. De flesta fyller dem med parfymer, rengöringar, krämer osv... det gör jag också, men just nu är jag märkeskonsekvent! Hittills har det funkat alldeles utmärkt! Några saker har jag dock på översta hyllan som inte är Mary Kay.


Översta hyllan:
Piercingrengöring för örat
Sminkborttagning från Nivéa
Fuktkräm från L'oréal
Peeling från Lancôme
Extra minitub med Extra emollient night cream från MK
Stoooor tub med ovanstående, oöppnad. Måste ju använda slut på proverna först!


Sedan tillkom:
Make up Store Peeling mask
Make up Store Mud Mask
Make up Store Moisture mask



Mellersta hyllan (min favorithylla! Allt från Mary Kay)
Sminkborttagning
3-in-1 cleanser
Ansiktsvatten i sprayflaska (väldigt praktiskt, flaskan kostade 20 kronor på Åhléns!
Night solution (Ni får en närbild på denna imorgon, den är så vacker!)
Day solution
Eye revitalizer (ögonroller)
Extra emolliant night cream (bivax som jag använder på min psoriasis)
Firming eye cream (ögonkräm)
Moisturizer för torr hy


Nedersta hyllan:
MK microdermabrasion, steg 1 & 2
Basicserien med fukt för torr hy, fuktmask, rengöring, och fukt för normal hy.
Jag ska inte skriva så mycket mer om MK, mer än kanske någon recension då och då, ska återgå till mina sminkningar nu när psoriasisen mår bra igen!

Kommentera här: