Google

När jag söker på google efter olika saker (t.ex namn på ögonskuggor) så kommer ofta ögon upp på bloggare som testat just ögonskuggan eller produkten. Det är alltid lika kul hur duktig man blir på att känna igen ögonen på de bloggare man jämt läser. I alla fall om man är som jag och har extremt svårt att känna igen ansikten om jag inte sett dem på bild!
Testa själv! Sök på någon MAC-skugga, sök på ett läppstift! Se hur många bloggare du känner igen! Kanske du till och med hittar en ny favorit!
1 Anna:

skriven

Hahaha så är det för mig med!

2 erika:

skriven

Gud vad gullig du är tjejen!! glad jag blir :)



Alltid kul när man kan inspirera någon :)

Mina ögonbryn? hehe .. dem blir jag inte klok på.. funderar på att få dem att växa ut lite, gillar stora bryn!!! :) kram kram

3 BEAUTY TOOLS:

skriven

Sv: Haha jasså :) Har jag aldrig tänkt på. Kommer nog inte att testa heller :)

4 Wysteriia:

skriven

Haha tycker alltid det är lika kul när jag av någon anledning ser mig själv när jag googlar på produkter ;D haha!

Kommentera här: