Ansiktsmask

Kör en ansiktsmask som är lite rolig faktiskt, köpte dem på ebay för några ynka kronor!
Först är det som en liten tablett.
Sen dränker man in den i valfritt ansiktsvatten tills den inte tar åt sig mer. Det ser numer ut som en blöt bomullstuss. Sen ska du veckla ut den, men var försiktig så den inte går sönder.
Sen lägger man den över ansiktet och får resultatet att man ser ut som ett spöke!
Ett nördigt spöke till och med!
Resultatet blir väldigt skönt eftersom ansiktsvattnet (jag tog ett från Vishy) blir så koncentrerat och ligger på en stund!
1 Zandra - smink:

skriven

Sv; Gud vilken fin video!!! Den gav mig massor av inspiration! Ska till studion på onsdag och prova sista snurren hon gjorde!



Kan du inte länka den där ansiktsmasken?! Jag tycker det såg ut som en grej jag måste blogga om ;D

2 Hanna:

skriven

Sv: Jaa visst är den, ihh :D

3 Hanna:

skriven

SV: Jaaa det tycker jag, du MÅSTE ha Prussian, så fin å riktigt bra med pigment :D

4 Julia:

skriven

-hej!

allt bra?:)

5 Lené:

skriven

Gud va tufft!

Det måste vara väldigt lätt att förvara och tar väldigt lite plats :D

6 BeautyLana:

skriven

Vilken rolig ansiktsmask! Kan du skicka länken till den på ebay? :-) Tack!

7 Erica:

skriven

SJUKT COOLT JU!

Kommentera här: