Bloglovins nya funktion

Jag förstår mig inte på bloglovins nya funktion! När jag vill läsa de bloggar jag följer så kommer det upp massa annan skit, typ relaterade bloggar! Visst är det bra att få tips på nya inlägg och bloggare, men jag vill läsa de jag själv väljer att läsa! Går det att välja bort funktionen? (Om ni fattar vad jag menar alltså...)
I inställningar-sidan så finns det inget om det....
1 B R O W N S U G A R:

skriven

Ja den sidan har blivit lite knäpp nu faktiskt :S

2 Karin:

skriven

Var det inte bara tekniska fel igår kväll?

Så var det för mig, fick bara upp helt fel igår, men sen kom det upp en text med att de hade tekniska fel. Idag fungerar det som vanligt igen :)

3 Andréa:

skriven

Sv: Bra att du sa det.. Nu har jag uppdaterat inlägget och lagt in bilden på annat sätt, så nu syns den förhoppningsvis :)



Jag tycker mest att deras eyedust-burkar är värdelösa med det där lilla, lilla hålet... Visst, det var inte bra innan heller, när det bara var en helt vanlig burk - om man tappade burken öppen på golvet var det ju kört. Men dom borde komma på en ny, tredje lösning!

4 Hanna:

skriven

Sv: Mnåå, tack så mycket :D

5 B R O W N S U G A R:

skriven

Ja jag hade mina i boxar från Ikea innan men sen rensade jag ut dom jag aldrig använde och behöll bara godbitarna :D

6 Gaymasen:

skriven

Gillar inte nya designen på bloglovin' lika mycket heller. :))

Kommentera här: