Önskemål

Jag har problem med min internetuppkoppling, därav bristen på inlägg.
Dock tänkte jag att jag skulle göra nån makeupserie med inspiration från filmer eller serier. Förhoppningsvis får jag ordning på internet nästa vecka eftersom jag har lämnat in min telefon nu.
Dessa alternativ tänkte jag mig, oavsett om jag sett dem eller inte. Inspirationen kan ju finnas där ändå.
Buffy
Titanic
Pulp fiction
Léon
Colombiana
Dexter
Vampire diaries
How i met your mother
House
The Matrix
Indiana Jones
National treasure
Nån av dem som verkar mest spännande?
2 Hanna:

skriven

SV: Den är suuppperrrvacker! Ska bara swatcha innan köp så jag känner att det verkligen är värt 600, baah vill ju ha så många MAC-skuggor också, svårt att prioritera.

3 Hanna:

skriven

Sv: Självklart kan jag göra det! Bara å fundera ut vad du ska ha å skicka mig en lista :D

4 Wysteriia:

skriven

Svar: Ja jag har mailat bloglovin angående det där men har inte fått något svar alls :/ Så jag trodde nästan det var fixat :/

5 BEAUTY TOOLS:

skriven

Sv: Tack så jättemycket :) Fast jag trivs ändå inte i det. Känner mig så hårt sminkad och det är väldigt annorlunda mot hur jag brukar sminka mig :)

6 Wysteriia:

skriven

Svar: Men nej så typsikt och köpa ett set för så mycket pengar och sen är borstarna sådär :/ Förstår att alla inte blir favoriter i ett set men ändå!

7 Hanna:

skriven

Sv: Jaadå bara att höra av dig då du har en lista :D

8 Mathilda:

skriven

Titanic ^^ Tycker det är svårt att få till Roses naturliga nästan osminkade look..

9 Nathalie:

skriven

Om du ska hoppa på en serie och följa så vill jag rekomendera six feet under eller queer as folk =)

Kommentera här: