1 Karin:

skriven

Vilken roligt film :)

Har också en del saker jag ångrar.

Dock gillar jag min Cover All Mix, men jag fuskar och blandar ut den med ögonkräm/hudkräm för att få den fluffigare och mjukare i konsistensen, då blir den perfekt, för har inte hittat nån annan concealer som lockar ännu.

2 Therese Skönhetsblogg:

skriven

Synd att du fick fel nyans på foundation från Smashbox (dock sa du att det var en primer), dom är annars väldigt bra. Ett tips med MUS cover all mix är att värma upp den på handen med baksidan av penseln :)

MUS lipstick sealer är ett måste för mig när jag har röda läppar - låt det torka ordentligt så sitter stiftet som berget! :)



Kul med videoblogg annars och bra tema!! :D

3 Hanna:

skriven

Jag haataaar Cover all mix, den är gräslig å luktar sate! Gav upp på den för länge sen, nu använder jag Select cover-up från MAC :)

4 sara:

skriven

använd elf liquid eyeshadow som eyeliner kanske? Lifter and filler är ju kanon! krämigheten gör att man kan forma stråna på plats, jag duttar på den och använder tops för att sudda ut och forma efter brynet. den andra delen fungerar som concealer osv.

5 Sandra:

skriven

Haha, så lustigt, för den där Lifter and Filler för brynen älskar jag och använder i alla mina sminkningar! Tar aldrig så mycket, och suddar ut det med en brynpensel. Det funkar mycket bättre än ögonskuggor som många föredrar att använda. Men den rosa delen är helt onödig. Använder den inte och är snart nervässad till den, måste hitta en annan likvärdig produkt utan en sån ljus ända, men det är lättare sagt än gjort >.<



En produkter jag ångrar att jag köpte är också den där Mist And Set. Har inte märkt någon skillnad efter en dag med smink med eller utan den. Det dumma med den är att den dessutom tar 100 år på sig att torka.



Cover All Mixen från MUS är verkligen en intressant produkt, utifrån bloggvärldens synpunkt. Känns som att folk antingen hatar den, eller älskar den xD Jag skulle vilja gå in i butiken och prova den på huden först innan jag säger något. Vill ju inte köpa grisen i säcken direkt.

Kommentera här: