Sminksamling

Här är ett videoinlägg med min sminksamling :)
Och ja, jag vet att det inte är ultimat förvaring med godislådor :P
Länka till era sminksamlingar!
1 Amandak:

skriven

Ååååh skulle kunna dö för din nagellacks samling! <3

2 NELLY:

skriven

åhh, inte bara jag som är galen i nagellack ! :D när mina syskon köper kläder så köper jag istället nagellack ;)

3 Anna:

skriven

Sv: Hahaha förlåt! Mindes inte vad den hette då, men det var Grave Encounters^^

4 Mia:

skriven

tack =)

5 anna:

skriven

men guuuud lelle! Shit vilken samling! alltså, jag har typ... 4 grejer, foundtion, rouge, puder, mascara & ögonbrynspenna..okej 5 grejer. men nu vart ju även jag lite sugen att testa, tyvärr vet jag ju inte vad något är haha, så jag kommer nog komma hem med läppstift o kleta på ögonlocken! Vi måste ses förresten, jag funderar på att åka ner till göteborg om någon månad!! Så får du guida mig genom nordstan igen ;) KRAM

Kommentera här: