FOTD D'lilac

Idag kände jag för att smacka på ordentligt när jag skulle på sminkbytarträff! Det var mycket foundation, mycket ögonskugga, mycket rouge och en ordentlig färg läppstift!
 
Om det blev speciellt enhetligt? Nej, inte alls. Om rouget skär sig mot läpparna? Japp! Det sket jag i, för jag ville inte utesluta nåt. Och ögonmakeupen tonas alltid ner när man har glasögon. (Ni kan ju ignorera mina värmeutslag på bröstkorgen, jag hatar värme!)
 
Produktlista dyker upp imorrn! På läpparna har jag iaf en blandning av Airborne Unicorn och D'Lilac från Lime Crime. Det kommer bli mycket Lime Crime-stift den närmaste tiden!

1 Fanny:

skriven

Jag gillar ögonmejken jättemycket! :)

Har inget Lime Crime-gunk, men är sugen på
att testa lite saker från märket.

Svar: Kul att höra :D
Jag har varit sugen på märket ett bra tag, men inte tagit mig för att testa! En mer genomgående recension i videoform kommer sen när jag mottagit ytterligare ett stift (för vem behöver inte ett mintgrönt läppstift haha)
Lenore Bohman

Kommentera här: