1 Natti:

skriven

Hittade din blogg idag via youtube! Och jag tycker den är grym!!
Dock undrar jag (tror jag läste det i din blogg..) vad den där gruppen på facebook hette? Den där smink-bytar-gruppen?
Nåja, kram till dig!

Svar: Vad roligt att höra att du hittat hit och gillar vad du ser! :) sminkbytargruppen heter Kosmetik, hår/hud/nagelprodukter m.m. bytes/säljes. Om du inte hittar den får du gärna skicka ditt fullständiga namn till min mail [email protected] så bjuder jag in dig! :)Kram
Lenore Bohman

2 Anonym:

skriven

Hittade din blogg idag via youtube! Och jag tycker den är grym!!
Dock undrar jag (tror jag läste det i din blogg..) vad den där gruppen på facebook hette? Den där smink-bytar-gruppen?
Nåja, kram till dig!

3 Kristin:

skriven

Hej!! Tack för inlägget, det behövdes^^ Sen skulle jag abra säga att jag lämnade massa kommentarer i ditt album i Makeupoholics höromdagen. Intresserad av massa lösfransar om det finns kvar. Du får gärna kika in och svara^^ Kram

4 Sara:

skriven

gud vad bra!! Vart köper du paletten?

Kommentera här: