Avskiljare

Idag så satt jag och kämpade med en avskiljare i min stackars skokartong med läppstift. Jag gjorde facken alldeles för stora så bara hälften av stiften fick plats... inte så lyckat. Måste hitta en vettigare förvaring till mitt smink! Nån med bra tips? Vill ha översikt över sakerna och inte ha allt i en enda stor låda. Och läppstiften måste kunna förvaras så att man kan se namnen (inklusive de från MAC som har rundad topp)... Hjälp!
1 Andréa:

skriven

Säg till om du kommer på nåt.. Jag försöker också hitta nån slags smart sminkförvaring :)

2 Anna:

skriven

Jag har allt mitt smink i en byrå! Jag tycker det är skitbra! I lådorna så har jag som små "fack" eller typ, extralådor eller vad man ska säga, som är köpta på IKEA. Och varje fack har olika produkter :) Som ett för pennor, ett för lösa ögonskuggor, ett för paletter, ett för nagellack osv. Skitbra tycker jag! Dessutom så har jag en spegel ovanför byrån så den är som mitt sminkbord :) Behöver jag nåt är det bara att dra ut lådan som det ligger i.



Läppstiftsförvaringen har jag dock inget bra tips till, annat än att du kan fixa en sån låda som du visar i inlägget här och lägga ner i byrån. Själv har jag mina läppstift bara liggandes i en låda numera, men då har jag inte ens i närheten av så många som du har.



Hur som helst så tycker jag verkligen att det är en grym investering med en byrå till sminket! Om du vill kan jag ta kort på min, eller filma, och lägga upp på bloggen så du kan kolla närmare :)

3 Gaymasen:

skriven

Haha bra göteborgare, de har smaklökar iaf. Nej SURING är så jääävla äckligt. Min mamma sa igår när hon tittade på videon att hon älskar surströmming. Det visste inte jag. Nu blev hon plötsligt inte min mamma längre. ;-)

4 Omygloss:

skriven

sv: Vad jag vet är väl isadora ett svenskt märke. Så jag tror nog inte det finns billigare på ebay :/ (?)

5 sandra:

skriven

Sv: Tack:) Ja, det kanske jag skulle kunna göra, får se! Ordningen i lådorna är inte den bästa, så får nog ta och städa där också innan isnf;)

6 Anna:

skriven

Sv: Det är ju så snyggt!

7 Blowfish:

skriven

Jag har en ALEX från Ikea, en vit byrå med lagom mycket plats och olika storlekar på lådorna så du kan förvara olika saker. Jag älskar den! :)

Kommentera här: