Blue

Idag har jag spelat in min foundationrutin, även en tutorial på sminkningen nedan. Givetvis kan man skippa de blå läpparna, men jag ville ju testa! Tror dock att jag måste hitta ett tillfälle för det först... Nu: Redigera för första gången = JOBBIGT!
1 Emilia:

skriven

hej! gud vad fint och mycket smink du har! jättebra videos och inlägg! du är verkligen duktig på att sminka! vad är den billigaste sidan du har köpt smink på? behöver nytt, men det ska helst inte bara va skitsmink! tacksam för svar! :)

2 Gaymasen:

skriven

sv: Haha eller hur! Klippet ifrån Ljusdal, om jag inte minns fel. Roligt är det iaf ^^

3 Johanna Kvarnström - Makeup artist:

skriven

Sv: Tack så jätte mycket! :) Ja jag vet det såg lite konstigt ut :P



Hoppas allt är bra!

Kram

4 Fanny:

skriven

Supercoolt!

Svar: Tack! :D
Lenore Bohman

Kommentera här: