Ebayfynd till naglarna

Ebay är verkligen en guldgruva när det gäller skönhetspryttlar! Mina fynd från den senaste tiden:
Seche Vite för ett bra tag framöver. 118 + 14 ml!
Seche Restore (nagellacksthinner) för en hel livstid. 2 x 59 ml. Jag råkade visst beställa två flaskor, det var inte meningen...
Nail stamp-verktyg. (Ja, jag har provat litegrann, därav det blåa...) En lustig historia om hur detta gick kommer senare!
Rosetter
Dotting tools och en removerpenna!
Och till sist: Fimostavar!
1 Fanny:

skriven

Vilka roliga fynd! :)

Själv är jag ganska feg

när det gäller Ebay/Tradera.

2 Amandak:

skriven

Är det något speciellt du tänker på när du beställer därifrån? Är nyfiken på att själv testa nämligen!

3 cecilia dijkstra:

skriven

VAd heter säljaren på seche vite topplacket?:)

Svar: http://www.ebay.com/itm/320887883929?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 är auktionen :)
Lenore Bohman

4 cecilia dijkstra:

skriven

Hur vet man att det är äkte också då?:)

Svar: Dels så tror jag inte att det florerar speciellt mycket fake-seche, och dels så har jag fått hem produkten och kan intyga att den är äkta :)
Lenore Bohman

5 cecilia dijkstra:

skriven

okej, tack så mycket! :)

Kommentera här: