Videoinlägg - Smokey eye with a twist

När jag gjorde min foundationrutin så fortsatte jag även att göra ögon- och läppsminkningen! Och då också filmade det! Säg till vad ni tycker om mina videoinlägg, vill ni att jag ska göra fler eller ska jag låta bli? Jag försökte redigera bort det mesta av mitt babblande, för om det är nåt jag är bra på så är det att just babbla.
1 Anna:

skriven

Så snyggt sminkat! Synd att din kamera inte är bättre!

Och jag är så himla sugen på det där läppstiftet.

2 Maria Oja - makeup artist:

skriven

Sv; Håller helt klart med dig om att Alex är snyggare än Helmer som även många använder som förvaring. Sen såg jag också en lådhurts som heter Micke, den är lite mindre men väldigt fin :) Kram

3 Gaymasen:

skriven

Ingen dålig färg på läpparna iaf, haha. Men gillar sotningen! :)



Och tack. I'm baaack ^^

Svar: Haha man måste ju testa, inget jag skulle gå ut med! Måste vänja mig vid tanken först isåfall. Tack!Yeeeeiii! He's back!
Lenore Bohman

4 Gaymasen:

skriven

Haha men sådana rysare är bra för de är så verklighetstrogna och läskiga på något vis ^^

Kommentera här: