Dålig uppdatering

Ni får ursäkta att jag har haft så dålig uppdatering den senaste tiden. Jag har varit stressad och haft så mycket i huvudet att jag inte har sminkat mig alls. Och att skriva om kollektioner vet ni ju redan att jag inte gör eftersom jag tycker att det är tråkigt... Men imorgon åker jag till min kära familj i Hudik och jag har med mig massor av smink upp. Så då tänkte jag bli en bättre bloggare!
Jag åker tillbaka till göteborg på torsdag nästa vecka för på lördagen ska jag skriva högskoleprovet (håller alla tummar och tår för att det ska gå bra), men sen åker jag tillbaka upp och stannar till mitten av april!
Sminka lugnt!
PUSS
1 Johanna Kvarnström - makeup artist:

skriven

Sv: Ja banden är ganska mjuka. Det är inga problem att få dit dem i allafall! :)



Kram

Kommentera här: