Dr hauschka

Jag fick tips från fantastiska http://www.rosellaecobeauty.se/ om Dr Hauschka's Med-linje mot min psoriasis. Jag kontaktade dem och fick ett litet, litet prov på deras Intensiv Ice Plant Cream. På bara tre dagar har min hy förbättras nåt så enormt! Psoriasisen syns inte ens! Jag är nästan säker på att det beror på den fantastiska krämen som innehåller godigheter som isört, avocadoolja, mangosmör, mandelolja, jojobaolja, sesamolja, sheasmör osv... Jag ska definitivt köpa en tub när jag får pengar, 50 ml kostar 297 kronor.
Jag har tyvärr inga bättre bilder! Men visst ser man skillnad??
1 Majsan:

skriven

Kalawesome! :D

2 Hanna:

skriven

30 ÖGONSKUGGOR?! Guuurl, nu måste du visa bilder å vad du köpte! :D

3 Sandra:

skriven

Jädrans! :O By the way, ditt inlägg om MAC-paletterna gick inte att kommentera så jag skriver här istället. Lite synd att paletterna är så stora gentemot ögonskuggorna! Kan tycka att det är lite mycket plats runtom, om du förstår vad jag menar?

4 Anna:

skriven

Men gud vad bra att du hittat nåt som funkar så bra! Hoppas det håller i sig med krämen också, så det inte är något som slutar hjälpa efter ett tag.

Är förresten grymt avundsjuk på din nude-palett med MAC-skuggor. Tror jag ska sno den!

5 Sara:

skriven

Hej! Jag är en ny läsare av din blogg.Jag tror att jag lider av psoriasis runt näsvingarna och ner mot överläppen typ. Har du fortsatt med krämen, hur gick det isåfall? Jag är intresserad av allt som kan hjälpa! Jobbar med kosmetik så det känns extra jobbigt att det ser så torrt ut runt näsan! :)Skriv gärna ett mail till mig!

6 Johanna Kvarnström - makeup artist:

skriven

Sv: Tack så mycket! :)



Ja det är väldigt opraktiskt. Jag hade problem att göra saker även fast jag bara hade en. Den var i vägen hela tiden. Då kan jag tänka mig hur det är med alla 10 :)



Kram

7 Ylva / Euphoric Green:

skriven

Vilken skillnad! Jag har fått så otroligt mycket mindre hudproblem sedan jag gick över till grön hudvård. :)

8 Ida:

skriven

Jisses vilken skillnad! :)

Är produkten gjord för känslig hy eller vad har den för "topp"-syfte?

9 Ida:

skriven

Jaha :) Kanske värt att testa! Väntar med spänning på recension sen, så jag vet om det är värt att lägga ut pengarna.

10 emma:

skriven

Hejsan!

Var gärna med och tävla om en valfri vara i min blogg! :) Du kan välja mellan smycken, kläder, väskor med mera!

Direktlänk: http://emzaans.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-valfi-vara-for-150-.html



Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer.. :)

11 Wysteriia:

skriven

Jättemycket skillnad ju :D

Kommentera här: