Swatchfest MAC läppstift

Idag har jag swatchat 82 läppstift åt er! Alla är givetvis inte MAC, men jag börjar med dem!


1. MAC Vegas Volt - Amplified
2. MAC Ravishing - Cremesheen
3. MAC Impassioned - Amplified
4. MAC Girl about town - Amplified
5. MAC Chatterbox - Amplified
6. MAC Viva glam Nicki - Satin



1. MAC Up the amp - Amplified
2. MAC Saint Germain - Amplified
3. MAC Snob - Satin
4. MAC Russian Red - Matte
5. MAC Hang up - Cremesheen
6. MAC Rebel - Satin
7. MAC Craving - Amplified



Det här stiftet trodde jag att jag hade tappat bort, det var mitt allra första MAC-stift.

1. MAC Myth - Satin


Min favoritformula är amplified som ni säkert märker!
1 Fanny:

skriven

Tack för att du delade med dig av det här! :)

MAC är mitt favoritmärke, så det var kul att se dina stift.

Dem 3 första är superfina, dem vill jag ha! ^^

Kommentera här: